15 February, 2018

Ahoj kocky

Ahoj holky.

Otevrela jsem blog asi po dvou letech a jsem prekvapena, ze mam stale nejake odberatele..jste uzasni, dekuji za to, ze jste porad se mnou.

Chtela bych se vratit k blogu. Nekteri z vas se me ptate jestli budu jeste natacet videa. Nejvetsi uspech mela serie Moje tajemno..Ja bohuzel natacet uz nebudu. Nejak jsem si uvedomila, ze nejsem na to stavena a ani by me to uz nebavilo. Dost veci se zmenilo a ja mam v  zivote jine priority.

Ale slibuji, ze k blogu se pomalu vratim. Uz nejsem takovej maniak, kterej chodi casto do drogerky a utraci nehorazne prachy za kosmetiku. Uvedomila jsem si, ze je uplne zbytecne porizovat si neco kvuli nataceni, aby mi to lezelo dalsi rok v supliku.tak takhe opravdu ne :D

Stale jsem v Anglii v Liverpoolu, pracovne jsem povysila, ale jinak jsem porad ta stejna prirozena holka, kterou znate z videii. Vice z meho zivota a vse okolo ceho se tocim se dozvite brzy zde.

Nezapomente sledovat moji fb stranku ;) a zase brzy tu :D

Zdravi vase WIMIM




No comments:

Post a Comment

Dekuji za vas komentar :)